poskytovaná péče

Gynekologie:

• preventivní gynekologické prohlídky včetně kolposkopického vyšetření, cytologie, vyhledávání přednádorových změn u rakoviny děložního čípku i jiných gynekologických orgánů, očkování proti rakovině děložního čípku
  • možnost přirozeného plánování rodičovství
  • vyšetření a následné doporučení léčby u poruch plodnosti
  • diagnostika a léčba gynekologických endokrinologických onemocnění a endometriózy
  • diagnostika a léčba poruch menstruačního cyklu
  • diagnostika a léčba akutních a chronických zánětlivých gynekologických onemocnění včetně vyšetření na chlamydie a mykoplasmata
  • vyšetření, diagnostika a následná léčba u pacientek s bolestí v podbřišku
  • zajištění komplexní operační léčby včetně miniinvazivních metod (hysteroskopie, laparoskopie) na smluvním lůžkovém zařízení
  • u pacientek se zjištěným nádorovým onemocněním vyžadujícím operační řešení či jinou následnou péči zajištění komplexního řešení na odpovídajícím klinickém gynekologickém pracovišti
  • diagnostika a léčba obtíží spojených s klimakteriem a menopausou
  • diagnostika příčiny a následná léčba úniku moče u žen
  • vyšetření a následné řešení onemocnění prsů s návazností na specializované ambulance

Porodnictví:

• vedení prenatální péče fyziologických těhotných, možnost návštěvy i s partnerem
  • sledování rizikových těhotných s návazností na specializované odborné ambulance gynekologicko-porodnických klinických pracovišť
  • provádíme prenatální ultrazvukovou diagnostiku vrozených vývojových vad plodu (II.,III. ultrazvukový screening) včetně prenatální echokardiografie - ultrazvukové vyšetření srdce plodu na záchyt srdeční vývojové vady. Možnost pořízení fotografie z ultrazvuku.
  • snímání srdeční činnosti plodu a děložní aktivity pomocí kardiotokografu přímo v ambulanci
  • zajištění informací o předporodních kurzech, těhotenského a poporodního cvičení
  • provádíme vyšetření na těhotenskou cukrovku

Naším cílem je spokojenost pacientek!

Přístrojové vybavení ambulance:

• Kolposkop